zaterdag 8 maart 2014

Review 3D oogschaduw Essence en ELF mini oogschaduwpallete

Haaii allemaal,

Vandaag heb ik een review voor jullie.
Ik heb zelf twee 3D oogschaduws van Essence maar eentje liet ik vallen en die is dus niet meer 3D.

















Ik vind dat de 2 3D oogschaduw hele mooie kleuren heeft en ook gewoon lichte kleuren heeft voor als je geen donkere oogschaduw wil gebruiken. De oogschaduw heeft een goed pigment en het blijft ook goed zitten.















Naast de mooie bruin achtige kleur heeft deze oogschaduw ook een mooie highlighter die je kan gebruiken op je wenkbrauw bot of in je binnenste ooghoek. Ik vind dat de oogschaduw ook een mooie vorm heeft.

















Het elf palette is een klein palette met 4 kleuren. Zoals je misschien al had gezien op de foto is de bovenste kleur als basis bedoeld, de paarsachtige kleur voor het lid de bruine kleur in de crease en de donker bruine kleur is om een lijn te zetten.
Ik weet niet hoe duur dit palette is want ik had hem in een pakketje gekocht met nog wat andere producten.
In het palette zit ook een heel klein spiegeltje en nog een spons applicator. De pigment is wel oke en het zijn hele mooie kleuren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten