dinsdag 18 februari 2014

Inspiratie voor je kamer

Haaii allemaal,

Vandaag heb ik een paar inspiratie tips om je kamer wat gezelliger te maken. Als je bijvoorbeeld je kamer gaat vernieuwen en het is nog een beetje kaal op je kamer. Of je vind dat je kamer een beetje saai is en dat het wel wat gezelliger mag. Hier heb ik een paar tips.

Om je kamer op te vrolijken kan je verschillende dingetjes doen zoals: een potje kopen en daar kleurrijke dingen in doen. Ik heb allemaal bandana's en knotbandjes in het potje gedaan en ik vond het een heel leuk effect hebben.

Knotbandjes Claire's














Potje Action













Ook kan je leuke mokken of bekers neerzetten in je kamer. Bijvoorbeeld van Blond want die zijn erg vrolijk. In mijn Blond mok heb ik mijn kwasten.











Je kan je kamer wat pimpen door leuke beeldjes of mooie kaarsjes neer te zetten. De kaarsjes hoef je niet te branden het staat ook gewoon leuk zonder dat ze branden. Je kan kiezen om de beeldjes een beetje in de kleur van je kamer te nemen maar dat is helemaal jou keus. Ik heb kaarsjes en een beeldje in ongeveer dezelfde kleur als mijn kamer.
Dit beeldje komt van de Action

Deze kaarsjes komen volgens mij van de Xenos.
























Je kan ook leuke bloemetjes in een vaasje doen om je kamer wat op te vrolijken. De bloemetjes hoeven niet echt te zijn. Je kan de bloemetjes bijvoorbeeld om de vensterbank zetten als je die hebt.
Tuincentrum













Daarnaast zou je ook een paspop kunnen kopen en de pop wat opvrolijken met wat mooie en/of vrolijke kleding. Ook zou je ergens leuke gordijnen kunnen scoren. De gordijnen kunnen een beetje de kleur zijn van je kamer maar dat hoeft niet. Met gordijnen kun je je kamer ook heel erg leuk pimpen.

Paspop Xenos


 Je kan om je kamer wat leuker te maken ook wat gezellige kussentjes kopen. Dat kan ook in de kleur die je kamer heeft maar nogmaals dat hoeft niet.

1 opmerking: