donderdag 20 februari 2014

Review BeYu mascara en oogpotlood

Heeii allemaal

Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Ik heb een review over een mascara en oog potlood van BeYu. De producten van BeYu zijn onder andere te koop bij Douglas.















Laten we beginnen met het oogpotlood. Het oogpotlood is een potlood met een hele goeie pigment. Het is een soft liner dus het oog potlood is heel makkelijk aan te brengen. De kleur die ik heb is zwart. De lijn die ik teken is ook echt mooi zwart en blijft ook lang zitten. Het oogpotlood is fijn om mee te werken en je kan dan bijvoorbeeld een lijntje op je waterlijn zetten.
Soft liner 710













Nu gaan we verder met de mascara. De mascara is waterproof en heeft een heel fijn borsteltje. Het borsteltje lijkt op een borsteltje zoals de meeste mascara's maar hij brengt heel fijn aan. Door deze mascara krijgen hele mooie neutrale wimpers. Samen met het oogpotlood kan je je ogen heel mooi maken.













Dus kortom, ik ben heel blij met deze producten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten