dinsdag 25 februari 2014

Review essence mascara

haaaii allemaal,

Zoals ik zei in mijn video op youtube zou ik een review schrijven over de essence mascara die ik net nieuw heb gekocht. nou hier is ie dan.

















Deze essence mascara is te koop bij de kruidvat.
Ik het een hele fijne mascara. De mascara geeft veel volume de mascara is goed zwart.















Het borsteltje is anders dan de normale mascara borsteltjes. Andere mascara borsteltjes (dus niet de normale mascara borsteltjes) hebben zijn voor en nadelen. Soms denk je dat de mascara heel goed is en dat je hem graag wil uitproberen omdat het borsteltje anders is, maar soms is de mascara daardoor juist slecht. Deze mascara is wel goed en het borsteltje is ook fijn. Het borsteltje pakt goed de wimpers zodat je ze goed zwart kunt maken. 1 nadeel en dat is dat de wimpers wel aan elkaar gaan kleven, maar dat kan je fiksen door met een schoon mascara borsteltje door je wimpers te gaan. Ook heb je daarvoor speciale borsteltjes. Bij eyes, lips, face (elf) hebben ze van die borsteltjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten